Маркетинг-структури

1. Класически или традиционен маркетинг - създаде и наложи дори понятие като "шопинг терапия"(и ни убеждава че това е полезно, не че стоките ще ни вършат изобщо някаква работа) в името на оцеляването си. 
2.Мрежов маркетинг,MLM - от средата на ХХ-ти век завзе огромен пазарен дял, давайки възможност на хората и да печелят ползвайки любимите си вещи, и показвайки личният си пример .

3. и така стигнахме до Интернет и онлайн търговията - удобството за клиента и условията на глобална конкуренция които повлияха на ценовите нива, с главоломни темпове я изстреля в края на ХХ-ти век, и за много-кратко време започна да се превръща в заплаха, и завзе голям пазарен дял.

4. и така в началото на ХХI-ви век, последната ми позната да я нарека условно - OnMLMK - тъй като в своят NWA   г-н  Хелмут Спикер комбинира предходните три и създаде едно ново поколение MLM на базата на класическата и онлайн търговия със вплетени всички положителни принципи на директния маркетинг.